Turkey

2008-05-18 13:54:43

Nu är jag äntligen hemma från Turkiet. Ohmygod, vilken upplevelse det har varit. Helt galet!
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. En kort liten sammanfattning kanske? Blir för långt annars. Ehm, jaa... :




Ett sjukhusbesök
Turkiskt bad
2 fyllor
James Dean & Skummparty - galet
Shopping
En båt tur
2 strandbesök
2 ggr på Bamses restaurang - dålig mat
6 spyor - inga namn nämnda (haha!)
Minst 20 ciggpaket
5 ggr dansande på bardisken
Jag & J käka bläckfisk - gött
En juckande dans mot en blomma/palm liknande sak
2 födelsedagar
Ballemys (balkongmys)
1 gång dansande på gatan
1 ny turkdans (runkalåten)

Det finns mycket mer att tillägga, men som jag inte orkar skriva upp. Och alla bilder, ja... dom kommer senare. Det är ju ett antal, så...

Men det var otroligt skönt att komma hem i alla fall. Har saknat mami & papi som bara den! <3 Även syrran, men hon är ju i Spanien nu och kommer inte hem förrän på onsdag. :/ <3 + att jag har saknat alla vänner!!! <3
Men direkt när jag kom hem kunde jag absolut inte sova, så det blev frukost och göra sig iordning sedan for vi till mormor & morfar i Bergsjö. Även att jag övningskörde både dit och hem. Jag är så bra, tralalala!

Nu blir det tyvärr plugg, suck... Jag har typ 3 prov nu i veckan eller nått. Uäk. Det var enda man inte saknade i turkiet i alla fall! Skola & läxor, dödödö. Men efter det ska jag i alla fall färga håret och ögonbrynen, yeey! De har blivit typ sönderblekt. Inte så stiligt, haha! :')

Imorgon blir det först skola, sen sundsvall som gäller. Shopping in my <3!
Yapp, det var allt för mig just nu i alla fall. Jag uppdaterar er senare, Ciao! :*



jag tänker inte slösa mer tid på dig.


Kommentarer
Postat av: Julia

Tjoho.. Listan stämmer inte riktigt ju;P Men tack för en trevlig vecka så ses vi snart hoppas jag

2008-05-18 @ 18:45:32
Postat av: Julia

Btw u go girl och gör precis vad du känner för, det är bara du själv som vet vad som är bäst! Så det så=D

2008-05-18 @ 18:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0