you don't know what you're doing.

2008-05-27 18:01:44

Denna dag började inte bra i alla fall. På ledarskapen säger läraren att vi ska ha prov. Ett helt oförberett prov. Jag skulle egentligen ha allt på fredag, men så blev det icke! Blev skapligt sur då. Men vi skulle bara ha första delen av provet, så vi skulle ha mer tid åt den andra delen på fredag. Smart tänkt, men jag blev ändå sur. För det gick inte bra alls. :/
På mediakunskapen har jag och L verkligen kommit igång på riktigt nu. Vi la in bilderna i broschyren och skrev dit texterna, blev as nice! Ni kommer såklart att få se bilder när den är klar. :)
På idrotten hade vi orientering (jippie! ehe, not). Men som tur var så orienterade jag med Linnéa & Angelica. Vi var bäst. (haha!). ;>

Efter det gick jag på stan med Linnéa, Adus och Erik en sväng.
Vid fyra tiden åkte jag med mami hem. Eller jag övningskörde, mhaha! :D Vi åkte även ner på byn och köpte glass, mmmmums!

Jag kom hem för ett tag sedan och jag är typ tröttast i världen. Just nu vill jag bara sova, men det får jag definitivt inte! Måste plugga, suck... :/ Men jag har bara 11 skoldagar kvar, så det är bara att kämpa på!



BTW! Fulaste igår i alla fall. Jag kollade på min kompis bdb och han hade lagt upp en bild sen förfesten i fredags. När jag kollar lite längre ner på kommentarerna så läste jag att en kille hade kommenterat "bruden bredvid dig till höger, vem är det? (alltså jag), var det inte hon som hade sex med en kille i soffan på g-festen" and I was like, "WHAT?!" haha, helt sjukt. Så jag skrev till killen och berätta att det hade jag verkligen inte haft och han bad om ursäkt osv. Så om ni har läst eller hört det så tänkte jag bara upplysa er om att det är inte sant. :P haha aja, nu vet ni i alla fall.

Jag uppdaterar er senare!

xoxo
/ B




 

you don't know what you're doing.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahah, jag såg den kommentaren jag med :P

2008-05-27 @ 20:40:06
URL: http://lisalindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0