hm ,

2008-05-19 13:29:49

Första dagen på skolan, efter turkiet resan.
Foto - ganska slappt, det enda jag gjorde var fotoanalysen
Matte - fick reda på resultaten på nationella. jag fick 1p
ifrån G så jag fick godkänt i alla fall. De é nice!

Just nu har jag MDK och då jobbar jag & Linnéa flitit med vårat
projekt (haha!). Våran broschyr kommer bli as nice! ;> Ni kommer
ju såklart att få se bilder sen när allting är klart! (:
Suck, om en timme och en kvart ska jag ha
engelska nationella muntliga, wish me luck!

Efter det ska jag till Erik i alla fall. Det är bra!
Och efter det blir det Sundsvall som gäller.
Uppdaterar er senare, när jag kommer hem. CIAO! :*



i'm worried  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0