How do you say goodbye to love, when it's in every beat of your heart?

2008-05-20 20:59:51

Jag skulle ju som sagt ha historia prov idag, men jag slapp göra det. SCORE! Jag pratade med läraren och berätta så som det var. Att jag fick mina papper igår och att jag inte hade hunnit plugga, osvosv. Så då ska jag få göra det senare, antingen muntligt eller skriftligt, men jag vet dock inte när än. Jag ska prata med läraren på fredag och då skulle vi komma överens om en tid. Men det var otroligt skönt att få slippa göra det idag i alla fall.
Även att jag fick G på både matte nationella och samhällskunskapsprovet! Stolt? Ja men bra nog ;> haha!

Efter lunchen åkte jag och Linnéa ner på stan och gick till Restaurang 49:an för att ta de sista bilderna, till vårat projektarbete. Vi åkte sedan upp på skolan igen, för att ha idrott. Coopertest runt lillfjärden, skapligt jobbigt. Men vi klara det! ;>

Efter det gick jag och L på stan en snabb sväng. Hon köpte pilotglasögon medans jag köpte ett rött nagellack, de é nice. ;>

Justia, igår var jag ju i Sundsvall. Och där köpte jag lite grejer som sagt.



@ ginatricot
Vit jacka 299:-
Grön kjol 74,50:-
Blått linne 99:-



@ ikea
garderobsförvaring 89:-
(så jag äntligen kan få lite ordning i min
garderob, eftersom det är ett enda stort kaos just nu
)


Nej, nu måste jag fortsätta plugga. Har hur mycket som helst att göra innan sommarlovet, som ni vet. :/ Well, jag uppdaterar er imorgon!



life ain't fair sometimes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0