Världen är bra liten

2008-05-01 13:51:44

Jag satt och skrev med lite folk på msn, som vanligt. Men när jag kollar på msn-listan så ser jag att en gammal kompis till mig hette "turkiet 10maj" and i was like "what?!". Så jag skrev till han och berätta att jag också skulle dit då. Även att vi ska till samma ställe, alanya. Haha! ^^ Det kommer bli nice som faen. Fett kul att det är några man känner som ska dit också, liksom! Dom ska åka dit och hem samma dag som vi. Haha, världen är bra liten.

Nu måste jag börja städa. Jag ska hjälpa mamma och pappa att fixa ute-möblerna, städa hela huset och tvätta bilarna. Japp, jag har nämligen en städ-dag idag. Tjäna lite pengar till turkiet, ska jag göra. ;>

Jag får se vad jag hittar på ikväll. Vill dra in till hudik, men får se hur jag gör. Det dåliga är ju att det går så dåligt med bussar idag, bara för att det är röd-dag. Om det inte hade varit det, hade jag lätt åkt in dirr. Men det ordnar väl sig, det gör det alltid. ;>


Du ser bara saker från ditt eget perspektiv, du kan inte tänka dig in i andras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0