äntligen fredag!

2008-11-14 17:04:47

På skolan idag hade vi först redovisning på utvecklingspsykologin och den gick väl bra, tycker jag. (: Vi fick en ny läxa och vi fick även reda på att vi ska ha prov på det om 3 veckor. Mer grejer att göra innan jullovet, blä.
Efter det hade vi i alla fall engelska och jag berättade för läraren att jag hade fått bytt ämne och att jag ska skriva om serien Beverly Hills istället. Det kommer nog bli bra det.



Nu är jag hemma och ska till att hoppa in i duschen. Efter det blir det matdags, pizza. Jag ska förstås äta klassikern - vezuvio med beasås, mmmums! Och efter det ska jag åka in till stan och vara med E, mysmys.

Imorgon blir det middag med brudarna (Linnéa, Emma & Sunkan) och efter det blir det utgång. Det kommer nog bli riktigt roligt, eftersom det var jäkligt längesen vi var ute alla fyra. <3




Ha en trevlig helg! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0