farsdag

2008-11-09 23:58:06

Även idag var man skapligt seg, har bara degat hela dagen typ. Men det är sånt man får ta... Jag hann knappt kliva upp ur sängen innan mami kom in i mitt rum och sa att vi skulle åka till mormor & morfar. Där fikade vi både tårta & kakor, medans vi kollade på en ganska bra film som hette "The whole ten yards". Någon som har sett den?

I alla fall, sen vi kom hem ifrån mormor & morfar, så har jag spelat sims - apartment life i några timmar, haha! Men det blir ju så - så fort man börjar spela, så är man fast sen och tiden bara rinner iväg.



Eftersom det är farsdag idag, så fick papi lite presenter och vi käkade även smörgåstårta, göttans! På kvällen så satt vi allihopa nere i vardagsrummet och kollade på Parlamentet och Hemma bäst, som är en asbra film, om ni frågar mig.

Funderar starkt på att gå och lägga mig nu, och somna till vänner. Skönt med sovmorgon till tolv imorgon, det gillas! Uppdaterar er imorgon. Goodnight! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0