första advent

2008-11-30 12:43:30


Trött, sliten och seg - dom tre orden beskriver mig ganska bra just nu.
När jag kom ner till frukostbordet imorse, så påpekade mamma att dom hade tänt ett ljus. Jag tänkte "jaha, och?" bara för att jag trodde dom menade ett vanligt ljus. Sekunden efter det så kollade jag till vänster om mig och såg adventljusstaken och det var då först det slog mig: "det är ju första advent idag ju!". Nu är det bara 24 dagar kvar till julafton. Ohmygod, det är bara 24 dagar kvar till julafton och jag har inte köpt en enda julklapp, inte bra.

Planerna för idag är:
- Städa, julpyssla, baka & Sunes Jul
- Skriva klart bokanalysen och börja plugga på ledarskapen.
- Betala studentresan
(Med tanke på hur jag mår just nu, så får jag se hur mycket jag hinner med OCH orkar, men jag uppdaterar er senare).



you change your mind, like a girl changes clothes...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0