fredag

2008-11-22 14:22:15

Idag var jag duktig och åkte tidigare till skolan, för att hinna öva på min power point presentation - som vi inte ens fick göra, utan vi fick kolla på en dryg film istället. Även att vi inte hade någon psykologi heller, så denna dag var väldigt ovärd och dryg, blä.


Efter skolan henka Emma med mig hem, det var mysigt.
En liten sammanfattning av kvällen:
- käkade god mat
- dunka Kary Perrys nya låt "Hot 'n Cold"
- "step up" - filmerna
- Micke & Manne kom och hälsade på
- snacka lite skit
- orgasmer, haha!
- spökhistorier
- "LÖMSKT!"
- Micke & Manne åkte hem vid kl. 4
- Jag & Emma la oss och sov.

Några bilder från kvällen:









En riktigt rolig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: emma din brud

hähä, även studentresan bokad :D woooohohohohohho

2008-11-22 @ 14:46:22
Postat av: SVAR

YEEEY! :D:D:D

2008-11-22 @ 14:51:29
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0