gina tricot

2008-11-23 23:01:12

Tidigare ikväll satt jag och kollade på Gina Tricots hemsida och då hittade jag två jackor som jag fastnade för totalt. They are absolutely gorgeous! Jag är lite osäker dock över vilken jag ska välja, så jag vill gärna höra era åsikter. Det lutar mest åt den svart/rosa härligheten. Vilken tycker du är snyggast?




Gina Tricot och deras utbud är helt i min smak. Varje gång jag går in i deras butiker eller kollar på deras hemsida, så hittar jag alltid någonting jag vill ha. Gina Tricot rocks! Nu ska jag lägga mig och somna till Gossip Girl, xoxo.









Kommentarer
Postat av: lina

det svart/rosa tycker jag :)

2008-11-24 @ 15:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0