I know your fears and you know mine.

2008-11-27 10:55:12

Det är torsdag förmiddag och jag sitter här, hemma fortfarande. Vad är det för fel på mig? Jag mår riktigt, riktigt illa. Varför kan det bara inte gå över, så jag blir frisk någon gång? I hate this...

Mina planer för idag:
- Det blev ingen sockerkaks-bakning igår, så det blir det idag istället.
- Försöka plugga: mediakunskapslagarna & läsa klart "Mörkrets Hjärta" + skriva en bokanalys om den.
- Ringa ang. studentmössorna. Har inte fått tag på dem ännu, gah. JAG SKA HA EN STUDENTMÖSSA!


På tal om studentmössa. Jag & Emma ska antingen betala studentresan imorgon eller på lördag. Vi har tills den 2 december på oss att göra det, men jag vill få det gjort så fort som möjligt. Jag längtar till den 31 maj!!!



"man slängs ner till grunden och raderar det man byggt
man gråter inombords men hanterar det rätt snyggt"



Kommentarer
Postat av: emma

vi kirrar det imorgon, eller på lör :)

<3

2008-11-27 @ 11:26:50
Postat av: SVAR

yeeees, we do! :) <3

2008-11-27 @ 14:04:11
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0