mys- tajm

2008-11-18 12:55:03

Jag är äntligen hemma efter en helvetes-dag. Vi hade en jäkla tur
och fick sluta halv tolv, så jag fick skjuts med Ida hem, tacktack. (:

Ohmy, vilket regnigt och blaskigt väder det är idag. Det är ganska
deprimerande
, jag skulle hellre vilja att det snöade än regnade i alla fall,
vad tycker ni?



Nu är det mys som gäller
. Ska jag byta om till mjukisbrallor, dricka lite varm oboy, äta en macka och kura ner mig under täcket och kolla på Gossip Girl. Jag håller på att ladda ner det nyaste avsnittet nu, så medans jag väntar på att det ska bli klart, så tänkte jag lägga mig och kolla på vänner. Kanske till och med sova en liten stund? Maybe, baby.






now i'm really confused.
have I done something wrong?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0