skit-dag!!!

2008-11-18 08:59:12

Denna tisdag började inte alls nå bra, fyfan.
Jag vaknade av att pappa kom in och sa att jag måsta kliva upp eftersom klockan var sju. Jag dumförklarade honom och sa att klockan var sex, för det var då pappa skulle ha väckt mig egentligen, eftersom jag började kl. 8 och skulle åka med mamma in. Men han fortsatte säga att klockan var sju. Tillslut så insåg jag att jag hade försovit mig och flyger upp ur sängen. Jag hade bara en kvart att göra mig i ordning på så jag - klär på mig snabbt som fan, sminkar mig, tar på mig en mössa, borstar tänderna och skickar ner alla grejer i min väska och springer ut.
När jag kommer utanför dörren, vad tror ni jag gör? Jo, jag halkar, så jag blev alldes dyngblöt på rumpan. Så det satt jag och whina om mest, medans jag käkade frukost i bilen in.

Ingen bra början på dagen alls...

Skolan
Pratade med min engelska lärare och berättade att jag inte kunde göra power point presentationen idag, eftersom jag inte hann bli klar med den igår. Så jag ska göra den på fredag kl. 13.20 istället och gå tidigare från psykologin bara.

Nu har jag suttit på skolan i en timme och pluggat, men ska även sitta här en timme till tills ledarskapen börjar. Jag säger bara tack och lov för att jag slutar klockan tolv idag!




why you confuse my mind?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0