jag känner mig såå duktig

2008-11-20 22:50:54

Jag känner mig såå duktig just nu, så jag måste få skryta litegrann, okej? Haha!
Jag har äntligen blivit klar med min powerpoint presentation! Och jag har även
skrivit klart bokrecensionen, eller ja.. nästan i alla fall. Den behöver finslipas
litegrann, men det tänker jag göra imorgon istället, vilket kommer att gå snabbt.
Visst är jag duktig? Nu har jag skytit klart, haha.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska åka in tidigare till stan imorgon, jag har lite ärenden att göra och så. Efter det tänkte jag åka upp på skolan och käka, öva lite på presentationen, men även träffa Amanda, hade jag tänkt. (:


Även att jag & Emma ska boka studentresa imorgon, yeey! :)
Nu ska jag lägga mig och kolla på en film och sova gott. Godnatt! :*





what goes around, comes around...

Kommentarer
Postat av: amanda

<3

2008-11-21 @ 15:11:34
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0