lite smått och gott

2008-11-13 15:50:22

Här får ni se lite smått och gott som jag står högt på min önskelista just nu. Jag vill ha:


Alla sex and the city säsonger i en mini-skolåda



Underkläder:


Visst är dom snygga? Den första är från
H&M och den andra är från Gina Tricot.

Jacka:

Jag har kollat länge på den här jackan
och jag vill verkligen ha den.


Klänningar:

Den här klänningen har jag visat er förut att jag vill ha,
men jag kan inte bestämma vilken. Vilken tycker du?

Skor:

Ohmy, blev kär i dom här skorna direkt när jag såg dom.
Håller ni inte med mig om att dom är gorgeous?

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Rosa bhn å trosorna köpte ja idag, wäää :D

2008-11-13 @ 17:05:31
Postat av: SVAR

ja, och dom var sjukt snygga! :D

2008-11-13 @ 21:27:38
Postat av: Jannina

SKORNA VAR RIKTIGT DU! Bara att köpa :D

Och klänningen är mumma, provade den rosa idag. supersnygg! :) Den rosa tkr jag du ska ha, för du har så mkt svart! PUSS baby

2008-11-13 @ 23:03:02
URL: http://janninacarolina.blogg.se/
Postat av: SVAR

haha :D jag ska göra det så fort som möjligt, gillade dom verkligen!

jasså :) okej :D PUSS BABY! <3

2008-11-13 @ 23:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0