jag vill bara ta studenten, så jag slipper denhär skiten.

2008-11-03 22:21:18

Det här med att plugga är inte riktigt min grej, inte nu i alla fall. Jag är så fruktansvärt skolless. Jag vet att nu när jag går sista året måste jag kämpa, men det går ju tamejfan inte. Just nu vill jag bara ta studenten, så jag slipper denhär skiten.

Nu håller jag på med engelskan och ska göra en Power Point Presentation, men just nu kan det ta sig någonstans. Jag tänkte skriva om den vanligaste religionen i United Kingdom, men jag vet inte hur jag ska skriva. Har ingen aning om hur jag ska börja, så jag skulle verkligen behöva hjälp. Och enligt min engelska lärare ska vi vara klara imorgon, men det kan hon ju glömma. Blä, i hate her! Jag har även psykologin som jag måste göra, som grädden på moset liksom. Ingen positiv Benta nu inte...


FILMTIPS! Ikväll, i min paus från pluggandet har jag kollat på Design: Simon & Tomas OCH kollat på en sjukt bra film. "Taken" heter den, och om ni inte har sett den, så måste ni!
Den handlar om den förre detta spionen Ryan. Han har försummat sin dotter under uppväxten och slutar sitt jobb för att kunna vara närvarande. Dessutom är han skild, så Ryan och hans före detta fru är väldigt oense. Dottern vill i alla fall åka till Frankrike och studera konst, vilket gör Ryan orolig. Hon är bara 17 år och är enligt han ganska oerfaren vad gäller världen. Men tillslut så ger han med sig, för hon ska ju trots allt åka tillsammans med en vän och bo där i Paris med sin väns kusiner. Men när hon kommer till Paris blir det inte alls som hon hade förväntat sig, det blir en riktig berg-och-dalbana, kan jag lova!
Den underhåller tamigfan hela vägen, utan att avslöja för mycket ur filmen. En riktigt bra film, enligt mig. Nu är jag dock livrädd för att åka till Paris, haha. ^^

På tal om någonting annat. På fredag är det g-fest och det är halloween tema. Jag brukar inte vilja klä ut mig, men denna gång så är jag faktiskt sugen på att vara utklädd. Jag funderar på en pirat kanske? Hmm.. Vi får väl se hur det blir. Jag tar gärna emot förslag!

Nu är det läggdags som gäller, känner jag. Även att jag ska kliva upp kl. 6 imorgon, suck... Goodnight, sweet dreams.




it is you i have loved all along, and you damn know it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0