måndag

2008-11-24 16:34:03


Det snöar nå otroligt mycket utanför mitt fönster just nu. Jag är så glad över att jag inte behöver gå ut i snöstormen, utan att jag kan sitta här inne i min varma säng och dricka min varma oboy istället.

Jag mår fortfarande likadant, så som jag mådde imorse. Detta ser inte bra ut. En anledning kan ju faktiskt bero på alla läxor vi har att göra innan jullovet.
* engelska - power point presentation
* psykologi - instuderingsfrågor, värderingar, bra/dålig reklam
* mediakunskap - lagarna
* naturkunskap - prov
* svenska - läsa "mörkrets hjärta" och skriva en bokrecension



Och detta är bara denna vecka.
Det är fan inte undra på att man mår dåligt, aight?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0