måndagmorgon

2008-11-24 11:01:33

Det är måndagmorgon och jag har sovmorgon. Jag mår dessvärre dåligt, så jag blir hemma idag. Samma sak som igår; har en konstig känsla i hela kroppen och är alldeles yr, så jag mår illa. Det känns lite samma sak som när jag var på Glysis fotbollscup med Emma & Jygge.

Från Glysis fotbollscup.

När en av killarna från Hassela laget bröt foten/benet eller vad det nu var, och hans teammates kommer fram till oss och berättar hur det ser ut. Då började det med att jag fick en konstig känsla i hela kroppen, och efter ett tag kände jag hur det började vattnas i munnen på mig. Det var då jag sa till Emma att jag ville att vi skulle gå ut, så jag kunde få lite frisk luft. Men Emma var så nyfiken och ville se hur allting skulle sluta. Efter det tog det inte lång tid innan jag blev alldeles knäsvag och det svartnade för ögonen för mig. När jag väl "vaknar till" igen, så sitter jag på en bänk där inne på Glysis.
Det var en av de läskigaste sakerna jag har upplevt i hela mitt liv.

Men som sagt, jag har samma känsla nu. Så jag vill inte direkt åka till skolan och riskera att det händer någonting där. Jag går bara 2 timmar idag ändåså, så jag missar inte direkt så mycket. Jag ska ta en alvedon nu och lägga mig en stund. Får se om jag mår bättre senare.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0