min skinnjacka är återfunnen!

2008-11-02 19:22:24


YES YES YES! Jag har äntligen fått tillbaks min skinnjacka. Jag & mami åkte in till stan, för att kolla om jackan fanns kvar på Stadt eller inte, och när vi kom dit var det en jättetrevlig kille som hjälpte oss. När han öppnade dörren till där alla kvarglömda jackor fanns, hängde min skinnjacka där på en krok. Snacka om att jag blev glad då, ohmy.

Nu ska jag gå ner och ta bort mitt smink, ta en dusch, sen städa & plugga psykologi och engelska.
Jag måste även försöka lägga mig tidigt, om jag ska orka kliva upp imorgon. Skolveckan som kommer nu kommer bli ganska skön. Vi har nämligen projektvecka, då vi bara fokuserar på våra projektarbeten och har inga vanliga lektioner, förutom i-valen då. De é nice.

Jag har haft ett helt underbart lov och jag hoppas ni också har haft det.




ain't no other man but you .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0