onsdag

2008-11-19 21:29:03

Denna dag började inte heller så bra.

Jag kunde inte sova inatt, utan jag låg och kollade på två filmer inatt innan jag kunde somna, vilket var runt tre-tiden. Inte så bra, eftersom jag klev upp kvart över sex imorse.
På vägen in till stan, vad händer? Jo, vi blev ståendes på E4 ett tag, eftersom mammas bil gick sönder. Men då kom papi och fixade det, duktig du! Jag kom lite försent till naturkunskapen, men whatever liksom. Jag slutade tidigt idag, så jag kom hem alldeles innan två - skööönt!

När jag kom hem, så sov jag en stund. Var och ÄR fortfarande jättetrött och har ont i hela kroppen. Jag tror att jag börjar bli sjuk :/ men det skulle bara vara min vanliga tur det. :( Damn, måste jag göra klart engelskan nu.




det här är första sidan på ett oändligt kapitel
ditt namn och mitt bredvid varann, med ett hjärta i mitten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0