godmorgon!

2008-11-26 12:16:39

Det är onsdagmorgon och jag mår fortfarande skit. Dedär med att hålla tummarna för att jag skulle må bättre idag, ehm... ja, det sket sig. Jag mådde så fruktansvärt dåligt imorse när jag klev upp, så det var typ ingen idé att jag ens klev upp ur sängen. Men det gjorde jag, bara för att jag var så hungrig. Efter det gick jag och la mig igen och vaknade för ungefär en timme sedan.
Men nu är jag hungrig igen och det finns ingenting gott hemma. Jag skulle göra vad som helst för en Ben & Jerry's nu eller lite kuckelimuck-medicin, mmmums.


Jag tänkte även börja planera lite julklappar till familjen. Är du en sådan person som köper julklapparna väldigt tidigt eller en sådan person som väntar till sista sekund? Jag är nog lite av det sist nämnda, tyvärr. Men det är bara för att jag inte vet vad jag ska köpa. Ni kanske kan ge mig lite julklapps-tips till vad jag kan köpa?



no matter what you do, i'll be there for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0