onsdag

2008-11-06 21:28:38

I trusted you...

Det är tydligen här på Internet man ska få reda på saker och ting... så jag tänkte berätta för er lite om min dag.

Hade sovmorgon idag och gud så skönt det var, dock kände jag mig mycket tröttare idag än jag har gjort alla de andra dagarna denhär veckan då jag har sovit lite, weird.
Idag har jag och Cicci varit hos Linnéa, där vi jobbade på vårat projektarbete, dega och kollade på film: "Walk the line". Vi renskrev alla intervjuer vi har haft hittills, samtidigt som vi käkade digistivekex, yoghurt och mandariner, och det tog sammanlagt ca. 4 timmar, fast då var vi lite sega också.

Såhär mysigt hade vi när vi satt och jobbade, hihi.

HAHA! Cicci gjorde dagens idag, när hon ringde och försökte fixa telefonintervjuer, men fick inge svar: "Men vafan är det här? Dom skiter ju i oss. Jävla fittor som inte svarar". Haha, jag höll på att dö av skratt. Det är inte ofta man hör Cicci säga sådär alltså.

JUSTIA! När jag och CIcci stod och väntade på bussen, så funderade vi varför det tog sån tid. När vi kollade på busstidstabellen, så såg vi att den skulle komma halv och inte kvart över. Vi fick lite panik och började springa som idioter mot våran buss hem. Men tillslut så insåg vi att det var meningslöst, eftersom vi knappast skulle hinna springa från öster på 10 minuter (vilket jag, Linnéa, Emil & Jannina HAR lyckats med, en gång..). Men jag och Cicci var för trötta och när vi stannade till för att ta igen andan lite - då kommer ju busshelvetet, haha! Blev lite less då, men vi hann ju som sagt med båda bussarna i alla fall. 

Nu är jag hemma och så fort jag kom innanför dörren blev jag ashungrig och det var då insåg att jag har inte käkat någon lunch idag. Eftersom vi har ju jobbat med projektarbetet hela dagen och småätit på digistivekex osv, så blev det inte att vi käkade någon lunch. Men nu har jag käkat och är mätt och belåten.

Jag tänkte ju även lägga mig och sova en stund när jag kom hem, vilket jag inte lyckades med. Jag sov en sväng på bussen hem, men vaknade av att jag nickade till med huvudet flera ggr - som Kalle Anka på julafton, ni vet? haha! Stilpoäng? ehee... I don't think so.
Jag borde egentligen plugga nu, har två grejer som ska vara klar tills imorgon, men jag orkar verkligen inte. Jag har så mycket att tänka på just nu, så jag kan verkligen inte koncentrera mig.


i'm so dissapointed. :/

Kommentarer
Postat av: emma

jo det är ju så, man ska få reda på aaaallt på internet :) crap.

2008-11-07 @ 18:22:03
URL: http://emmasjolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0