in i dimman!

2008-11-30 12:34:18

Jag klev upp tidigt på lördagen och spenderade hela dagen åt att skriva klart mediakunskapslagarna, vilket jag lyckades med! Lycka, lycka och åter LYCKA! Det kändes så fruktansvärt skönt att få ha dedär klart.


På kvällen så kom grabbarna och hämtade upp mig och vi for vidare in till stan, till Lil Wayne. Först så var det bara jag & grabbarna som var där, men sen kom även Stina & Jenkan och då blev förfesten helt galen (in a good way! <3).
Vid tio tiden gick vi mot Stadt, bara för att vi skulle gå in gratis. Jag tänker bara göra en liten sammanfattning av Stadt besöket: mycket folk, stadtshotellet, manliga underklädesmodeller (yummie!)

Kvällen slutade dock riktigt illa, pga missförstånd och bråk etc. Det finns inte så mycket mer att säga än att det var en galen och helt fucked up kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0