I wish you could feel as bad as I do.

2008-11-25 16:27:18

Vad har jag gjort idag hittills nu då? Jag har för det mesta bara legat i sängen och kollat på film, t.ex. Sex and the City filmen - och nej, jag tröttnar aldrig på den! Den filmen kan vara en av dem bästa filmerna jag har sett. Jag gillar den så mycket. Det kan ju faktiskt bero på att jag har kollat på serien ett bra tag nu och har nästan sett varje avsnitt. Högst upp på min önskelista just nu är faktiskt mini-skolådan med alla säsonger av SatC, bara så ni vet! :)


Jag har nyss käkat middag och den bestod av spagetti och köttfärssås, med ketchup, rostad lök & smält ost. Har varit hungrig hela dagen, men har inte velat gått och små-ätit, så nu är jag mätt och belåten.

Desperate Housewives kl. 21.00 på Kanal 5 ikväll.

Håller ni inte med om att det är jäkligt störande att alla bra'a program ska vara på samma dag och samma tid? Jag tycker att det är väldigt irriterande. Som ikväll, då kommer jag att få sitta och zappa mellan kanal 5 och TV4.
På TV4 - 20.00 Äntligen Hemma och 21.00 House
På Kanal 5 - 20.00 Ugly Betty och 21.00 Desperate Housewives


Jag mår fortfarande lika dåligt, som jag har gjort konstant nu två dagar i streck, men ska försöka mig på att plugga litegrann. Man vill ju inte ligga efter när man kommer tillbaks till skolan, right? Så nu ska jag plugga, samtidigt som jag sitter och äter mina kärnfria vindruvor, som pappa har varit så snäll och köpt åt mig. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0