torsdag

2008-11-27 17:31:20

ÄNTLIGEN! Jag har äntligen läst ut "Mörkrets Hjärta". Jag började på att läsa den för några veckor sedan, men när jag började läsa den nu under veckan så fick jag börja om från början, för jag fattade ingenting när jag läste den. Jag har kämpat mig igenom den nu, de senaste dagarna, och lyckats läst ut den på ca 3-4 timmar. Daaamn, vad jag känner mig duktig nu.

Doftljusen smultronland, luktar gudomligt!

Jag har även bakat två sockerkakor idag, till Ljuspartyt mamma ska ha ikväll. Så det kommer vara mycket folk i huset ikväll. Får se om man köper några doftljus eller inte. Man blir faktiskt beroende av dom tillslut. Jag har två favoriter just nu, som jag brukar ha tänd lite då och då, och det är smultronland och mullbär. Och jag måste säga; dom luktar gudomligt!

Nu tänkte jag börja på bokanalysen (wish me luck!), innan allt folk anländer, och senare ikväll ska jag försöka skriva klart mediakunskapslagarna också. Dock är jag fortfarande helt slut i kroppen, mår illa och är yr - inte bra, inte bra. Så jag får väl se hur allting slutar.



you make me smile, please stay for a while.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0