you’re gonna go far, kid

2008-11-12 18:10:45

Det var inte liiiite skönt att sluta tolv idag, det tycker vi om. När jag kom hem så la jag mig i sängen direkt och sov i 2 timmar. Efter det har jag inte gjort så mycket mer, har inte haft någon ork.

Det är redan onsdag, nu först slog det mig. Den här veckan har gått så fruktansvärt fort. Snart är det helg igen! På fredagen ska jag kanske vara med E och på lördagen blir det utgång med Emma. (:


Jag & Emma ska även boka studentresa denhär veckan, till Sunny Beach. (y) Jag hörde idag att det var sjukt många som hade bokat det nu, och till Sunny Beach ska nästan alla. Så vi måste boka fort som fan nu alltså, börjar få lite panik! Imorgon eller på fredag ska vi boka, har JAG bestämt, haha! Jag längtaaar!

Nu måste jag plugga svenska. Jag, Cicci & Linnéa ska framföra ett radioprogram imorgon och jag hoppas det kommer gå bra. Ska sätta mig och träna på mitt manus nu, hade jag tänkt. Efter det måste jag göra powerpoint presentation, suck.. Och jag har kommit på nu att jag måste bara byta ämne, för att det jag har nu suger så jävla hårt. Fattar ingenting av faktan jag har hittat. Kul att börja om från scratch då, ehe.. nej.


Kommentarer
Postat av: Thomas ehee

Sunny beach here wee coome!

2008-11-13 @ 18:46:53
Postat av: Anonym

vi måste boka :o

2008-11-13 @ 22:00:00
URL: http://emmasjolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0