tisdagkväll

2008-11-04 22:24:48

Ohmygod, jag fick mina skolfoton idag. Klassfotot tyckte jag var helt okej tycker jag - inte bara på mig, utan på alla andra också! :) Men det enskilda, nej usch. Det tyckte vi inte alls om! Så jag sa till mamma att hon skulle skicka tillbaka dem, men hon vägrade. Så i år får släktingarna ännu ett kort att ställa på hyllan/ hänga på väggen, haha!

och jag säger bara det nya Gossip Girl avsnittet, herregud. Jag såg det idag. Jag älskar det bara mer och mer, för varje avsnitt jag ser. Helt galet! Jag längtar verkligen till nästa tisdag, då det kommer ut ett nytt avnitt (I think?). Om du inte har sett det någon gång, så måste du verkligen börja kolla! Du kommer inte att ångra dig! :)


Tidigare ikväll så kom även Johanna upp på besök, så som jag har saknat henne - she's like a sister to me. Ikväll så kollade vi på en massa bilder och snackade lite skit, som vanligt när hon är här och hälsar på. Sen tyckte hon att jag sminkade mig fint och bad mig om lite tips, vilket resulterade att jag fick sminka henne litegrann - det var kul. :) Även att Stina, Johannas syrra - som även är som en syster för mig, kommer hem på fredag. :D Party i helgen då, brudar. ;>

Ikväll har jag även kollat på film. Den första var "Notting Hill", som kan vara en av de bästa filmerna som någonsin har gjorts. Och den andra som jag kollar på nu heter "Catch and release", som är jäkligt bra hittills i alla fall.

Imorgon drar sis & hennes kompis till Stockholm, för att gå på "Fredag hela veckan", som kommer att gästas av Backyard Babies - som både Bea & Karro typ älskar. Hon kommer hem på torsdag kväll, men ändå.. I'm gonna miss ya, sis. <3 Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla klart på filmen, sen blir det läggdags.




you're the only one that I want.
hold on to me and never let me go.


Kommentarer
Postat av: Bea

aw, vad gullig du är. :) <3

2008-11-06 @ 15:32:10
URL: http://beatricehagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0