första dagen i skolan, efter lovet

2008-11-03 15:38:02

Idag var det den första dagen i skolan, efter lovet, och min dag började inte alls nå bra. För det första så var det ju väldigt tungt att kliva upp imorse, eftersom jag inte kunde sova inatt, utan låg och kollade på Sex and the City filmen tills klockan var runt 2. Och för det andra, när jag gick ner imorse för att skölja av mig ansiktet, vad är det jag ser? Jo, hela mitt högra öga var svullet. Mysigt med ögoninflammation? NEJ. Jag blev så otroligt deprimerad och less, men kände ändå att jag måsta gå på skolan.


På skolan idag har jag, Cicci och Linnéa hållt på med vårt projektarbete, vilket gick jätte bra! Vårat projektarbete handlar om att vi ska ta kontakt med de första media eleverna, och se hur deras liv ser ut nu efter gymnasiet osv. Riktigt kul är det. Idag flummade vi och hade oss, men vi har även varit duktiga också! Vi har redan nu bokat 6 möten denhär veckan och det kan bli fler. Det känns så fruktansvärt skönt att vi äntligen har kommit igång.

Nu är jag hemma och det är verkligen så som man säger, home sweet home. Jag är helt slut i hela kroppen, så nu tänkte jag faktiskt lägga mig och sova en stund. Sen ikväll blir det plugg, plugg och åter plugg - inte kul dehär inte. Men jag uppdaterar er någonting senare! :)




i promise you!
rör du, dör du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0