you know I can, and you know I will.

2008-11-20 17:15:50

Är hemma nu och jag är fruktansvärt trött. Jag, Cicci & Linnéa konstaterade idag att idag var det våran längsta skoldag – vilket var från 9 – 14.30. Ända sen vi började i augusti, så har vi aldrig gått senare än till kl. 14.00 ungefär. Haha, det är ganska sjukt.

 

det är så logiskt, alla fattar utom du.

 

Nu måste jag göra klart min power point presentation. Fan va jag tjatar om det alltså, men jag måste ju göra den eftersom jag ska redovisa den imorgon. Även min bokrecension måste vara klar tills imorgon. Blä på Engelska C. Ett tips! Välj inte Engelska C, i alla fall inte med våran lärare.

 

Men först blir det mat, ciao! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0