utgång

2008-11-09 20:16:18

Idag var man skapligt seg efter gårdagen, usch. Jag har bara legat hela dagen och inte gjort någonting typ.

Jag var väldigt osäker ett tag om det skulle bli utgång eller inte, eftersom jag var så bakis och visste inte av någon förfest. Jag trodde inte ens någon skulle ut ikväll, men det vare! Så tillslut så blev jag så taggad så att jag bestämde mig för att jag också skulle gå ut.

Jag & Jenkan drog till Jonas på förfest, där vi satt och drack och spelade xbox. Även att jag & Jenkan hade så sjukt många diskussioner med Jocke och Kristian. Haha, helt galna diskussioner också! :') En helt okej förfest.

Jag & Jenkan inne på Stadt

Vid tio tiden drog vi ner mot Stadt och där inne hade jag så sjukt roligt, dock så varade det inte så länge. Två fega idioter spöade min kusin, så jag fick ta hand om honom resten av kvällen. Jag säger bara: big mistake! BIG MISTAKE!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0