karmakontot är övertrasserat

2008-11-07 10:25:20


Dagens outfit for today:
Tunika från Monki
Svart linne från Gina tricot
Leggings från Gina tricot
Mössa från Indiska
Armband från H&M


När jag vaknade nu imorse hade jag svinont både i huvudet och i magen, så jag var inte alls på bra humör, så jag kände inte alls för att gå till skolan idag. Dock måste jag gå, eftersom jag inte vill få så jäkla mycket frånvaro.

Men nu läste jag en kommentar, som fick mig att må lite bättre i alla fall.
"lika vacker invändigt som utvändigt"
Hur kan dedär inte får en att må bättre? Tack Jimmy, jag behövde verkligen få höra nått sånt där nu.

Ska börja göra mig i ordning nu och sedan ta 11.20 bussen in till stan.
Jag får se hur det blir med g-festen ikväll - men om det nu inte blir?
Vad ska jag då hitta på ikväll? Hmm.. Jag är öppen för förslag. (:





gör man något, är det klart det kommer tillbaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0