ÄNTLIGEN!

2008-10-16 20:48:14

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN!
Äntligen är jag klar med engelskahelvetet.
Och ett stort tack till min kära far, som hjälpte mig. <3
Du kan va ganska bra du också, ibland.. haha! ;) Just kidding!

Vad händer i helgen, gott folk? Jag funderar nästan på att köra en vit helg. Ja, jag vet. "KORS I TAKET!". Men jag är faktiskt inte så sugen på att gå ut, otroligt nog, och jag vet nästan ingen som ska ut i helgen. Så jag väntar hellre till nästa helg, då det är lönings-helg, för då kommer det vara mycket folk ute. + att vi ska fira min Stina, som fyller 18 år då. Så då kommer det bli kalas! Men vi får väl se hur det blir denhär helgen. :)



Nu ska jag bara ta det lugnt och lägga mig och kolla på Gossip Girl resten av kvällen.




jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.
om du vill ha mig, så kan du få mig så lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0