inte bra

2008-10-07 22:53:50

Detta är verkligen inte bra, inte bra alls. När jag kom hem från skolan så skulle jag bara sova en liten stund, jo tjena! Det slutade med att jag sov 4 timmar bara sådär. Good luck med att jag kommer att kunna sova inatt då. + att jag börjar kl. 8 imorgon, jippi!
Ikväll bestämde jag mig för att ikväll skulle tv:n vara min (!) och att jag skulle äntligen få kolla på Desperate Housewifes, men det sket sig bigtime. Det blev nedröstat direkt av min kära, söta familj.. Så vi kollade på Maria Wern - Främmande fågel istället, som gick på fyran. En riktigt bra serie, måste jag säga. Någon mer som kollade på det? (:
Inget pluggande blev det idag heller, damn... Jag ligger så jäkla efter. Ja, jag får väl försöka plugga nu istället då, jag kommer ju ändå inte kunna sova på ett tag i alla fall. Wellwell, jag uppdaterar er någonting mer imorgon. Godnatt!



"det är inte problemen som förstör, utan problemet är då man sluta lösa dem tillsammans."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0