LOV!

2008-10-24 17:55:26

Jag har varit så duktig idag! Åkte till skolan till kl. 9, fastän jag började kl. 12. Jag skulle redigera klart det sista på reportaget, eftersom det måsta vara färdigt idag - vilket det också blev! Otroligt nog... Jag har nu gjort klart mitt reportage OCH skrivit klart utvecklingspsykologin, bra där! Såhär ser mitt reportage ut i alla fall:


Mitt reportage


Jag har dock de psykologiska perspektiven kvar att motivera, som jag ska göra nu - vilket jag kommer bli klar med ganska snabbt. Men efter det, då jävlar... då har jag LOV! Inte lite efterlängtat heller, ojoj.
Ikväll ska jag & sis leka lite, jag måste även rensa datorn på en massa skit och sen ska jag, mami & sis ha en myskväll. Godmiddag, bra'a filmer & belgisk choklad - det kan inte bli bättre, eller?
Jag kommer nog bli hemma ikväll som sagt, och taggar inför utgång imorgon istället. Har hört rykten om att BYZ ska på stadt, är det sant tro? Om det är det, så äre great! Jag har alltid varit ett big fan av Byz. Här får ni en liten klassiker att lyssna på.





BTW! Ett stort grattis till Stina, som fyller 18 år idag! <3

Grattis, grattis, grattis!



Det är inget nytt att människor förändras. Men när de förändras till någon de inte är, bara för att de tror att alla andra vill att man ska vara så - då blir jag bara less, usch. Skärp dig för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0