onsdag

2008-10-08 16:24:59

Idag började jag klockan åtta, igen. Den första och enda lektionen var naturkunskap och då fick vi labba. Vi fick hålla på med syror och alkoholer, and shit. Och sen alla lukter, usch.. jag blev alldeles yr efter det.
Efter det fick vi sitta och inte göra någonting i en timme, bara för att våran lärare ville ha klassråd med oss. Efter klassrådet gick vi och käka, & sen var pappa så snäll och kom och hämta mig på skolan. Vi åkte och gjorde lite ärenden och sen åkte vi hem.
Jag hade så fruktansvärt ont i huvudet sen naturkunskapen, så jag tog en alvedon & la mig och sov en stund, vilket råkade bli 4 timmar igen. Men tack vare dendär alvedonen & fyra timmars sömnen, så mår jag mycket bättre.
Det kommer ta ett tag innan det blir middag ikväll, så nu ska jag äta min Risifrutti hallon (mmmums!) och plugga samhällskunskap, har ju prov imorgon. Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Manda

hur många läsare har du varje/dag vecka? :)

2008-10-09 @ 14:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0