onsdag

2008-10-22 21:29:14

Jag mådde mycket bättre idag, så jag åkte på skolan. Det var inte så kul att kliva upp kvart över sex på morgonen, när man har sovit till halv ett de två andra dagarna nu i veckan. Men det gick det också.
Imorse på naturkunskapen så hade vi labb och inte med vad som helst, utan med lever - it was disgusting! Jag höll seriöst på att spy av lukten. Usch, det tyckte vi inte om.

Snodde bilden ifrån Sara, jag hoppades det var okej. :)
Men som sagt, en bild säger mer än tusen ord.

Men såhär fina var vi i våra labbrockar
& skyddsglasögon i alla fall, haha!

Efter det vare lunchdags och efter maten gick jag och strosade runt på skolan med Emma. Och helt plötsligt så kommer söta Stina och min efterlängtade Jenkan springade mot mig! Gissa om jag blev glad då alltså. Och Stina gjorde i alla fall DAGENS! Hahaha, jag trodde jag skulle dö av skratt.
Stina: Vet ni vad jag ska käka på min födelsedag?"
Jag, Emma & Jenkan: Näe?
Stina: DOPP I GRYTAN! :D:D:D
Haha, helt seriöst. Ni vet hur man kan få bestämma maträtt när man fyller år, aight? Stina önskade sig dopp i grytan. Haha! Du är är fan knas du, Stina. <3 but i love you anyway. ;)

Jag redigerade även mitt reportage idag, fastän jag inte är klar med någon av artiklarna än. Men jag höll på att redigera, så som jag VILL att den ska se ut. Såhär ser första sidan ut i alla fall. Vad tycker ni?


Haha, dendär bruden är jag speciellt stolt över, eftesom jag har gjort den alldeles själv i illustrator. Visst är jag duktig? Ni kommer självklart att få se hela reportaget när det är klart. Men efter ett tag så tröttnade jag på att redigera, så jag satte mig och plugga till psykologiprovet istället. Sis & Haldor gjorde mig sällskap i mitt pluggande.

Haha, jag när jag håller på att plugga.

Provet gick i alla fall kanon, i alla fall så som det känns nu. När jag hade slutat åkte jag ner på stan & köpte puder. Det var så skönt att mamma slutade samtidigt, så jag kunde åka med henne hem.
Nu ska jag fortsätta skriva på artiklarna, så dom blir klara någon gång, så jag kan skicka iväg dem till Kjell för rättning. Knäppa bilder får jag nog ta och göra imorgon OCH motivera klart de psykologiska perspektiven. Är dock inte så pepp på det, men det måste ju göras innan fredag så... Sorry, om ni tycker att det blev lite för mycket text & bilder, men jag hade mycket att berätta, haha! See ya later! :*



make up you're mind, come to your decision.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0