i fly like paper, get high like planes

2008-10-05 17:55:02


Jag & Emma bestämde oss för att gå ut i alla fall, även Maria hängde med. Först var vi hemma hos Emma, där vi chilla, kolla på vänner, drack lite, hade lite tjej-snack och (såklart!) dunka paper planes!
Senare drog vi på stadt och där var det heeelt galet. En liten sammanfattning av kvällen på stadt; chill, mr. lonelyboy, dans, catfight, brats, skratt & tårar.
En helt galen kväll.

emma & maria
Emma & Maria, ni är verkligen guld värda.
<3



Söndagar kan ju vara den tråkigaste dagen på hela veckan. Idag har det varit en grå och tråkig höstdag, inte kul. Det är verkligen deprimerande. En helt vanlig söndag, helt enkelt.
Jag kom hem från Emma runt halv två tiden och sedan dess har jag inte gjort ett dugg. Jag har ingen ork alls. Det är knappt så jag har ork att kunna skriva här. Och så måste jag plugga också, damn... Alltså jag har varken ork eller motivation kvar. Varför kan inte allt bara bli bra någon gång? Suck...
Nä, nu känner jag att jag måste hoppa in i duschen, då kanske jag piggnar på mig. Uppdaterar kanske er senare, okej? PUSSS!






Förut trodde jag att jag hade gjort allt för att du skulle förstå, men nu har jag verkligen gjort ALLT. Jag kollade dig rakt in i ögonen, med tårar i mina egna, och sa att jag älskar dig. Men du vägrade att tro mig. Varför skulle jag ljuga om mina känslor egentligen? Varför? Nu finns det inget mer jag kan göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0