singing that melody

2008-10-19 22:56:09

Gårdagen var en riktigt lyckad kväll, måste jag säga. Jag tänkte ju först köra en vit helg, men jag blev så sugen på att gå ut, så det slutade med att det blev utgång i alla fall. (oväntat? nja).
Förkröket hos Sunkan var riktigt kul. Det gick lite segt i början, men sen när alla började komma igång så blev det askalas. Lite senare kom det även lite mer folk, vilket var mycket trevligt. Vi hade väldigt sjuka diskussioner, måste jag säga. Haha! Kanske bäst att inte gå in på det.


Swingfly - singing that melody


Senare gick vi till Stadt och där var det helt crazy, haha.
Swingfly, dans, champange och mycket skratt.
Det var en mycket lyckad kväll, den bästa kvällen på länge.
Tack till alla som gjorde min kväll underbar! <3



 

Kommentarer
Postat av: Thomas

Bra kväll med bra diskussioner!

Tack (::

2008-10-20 @ 12:40:43
Postat av: SVAR

haha, yes indeed! ^^

TACK SJÄLV! :)

2008-10-20 @ 17:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0