söndag

2008-10-19 23:15:22

Idag har jag dock inte mått lika bra, så som jag gjorde igår kväll. But it was all worth it! När jag vaknade så var jag så sjukt glad över att jag var hemma och låg i min egna säng. Det enda jag har gjort idag har varit och slappat och kollat på serier/filmer: Cold Case & Vänner, Mamma Mia & Camp Rock, medans jag käkade min belgiska choklad, mmmums.

Det är så skönt att jag har sovmorgon imorgon, fast jag ska nog lägga mig nu snart ändå. Är jäkligt trött efter gårdagen. 
Det blev dock inge plugg idag heller, som jag hade planerat. Men jag pallade verkligen inte. Jag behövde verkligen en chill-dag. Imorgon blir det dock inte det. Den här veckan ska jag göra psykologiprovet + motivera några psykologiska perspektiv OCH reportaget ska vara rättad, redigerad & klar. Efter jag har gjort allt detta, så får jag mitt efterlängtade lov.

Även att min efterlängtade Jenkan kom hem idag, yeey! Så som jag har saknat henne, ohmy. <3 I helgen som kommer ska vi ta igen alla helger du har missat här hemma, babe! Och Stina fyller äntligen 18 på fredag (24 oktober). Så nästa helg går vi ut hårt, kan jag lova.




du är den sista pusselbiten, som gör mig hel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0