hårklippning & utgång

2008-10-31 15:29:23

Idag klippte jag äntligen håret och det blev hur bra som helst, enligt mig. Jag blev så otroligt nöjd! Även mami fick en ny haircut. Tack Cicci! :) Det var egentligen meningen att jag skulle färga håret också, men jag hann tyvärr inte. Så ni kommer att få se en bild på mitt hår, så fort jag har färgat det.
Vid fem tiden åkte jag in till stan, till Stina, och satt där och smådrack och kollade på Vänner, medans hon gjorde sig i ordning. När Stina blev klar, så gick vi och mötte Jenny & Kajsa, och gick sedan vidare till Nisse på förkrök.
En riktigt trevlig förfest, måste jag säga, även fast vi var så några. Bara trevligt folk var det där och vi gjorde en massa lekar tillsammans. Vi spelade bland annat ölspelet och lekte "Jag har aldrig...", medans vi lyssnade på gamla godingar, haha!



Vid halv elva tiden gick vi vidare till Stadt för att kolla läget, men där var det så tråkigt, så vi gick nästan direkt vidare till Bockarna istället - där det var gryyymt! Mycket dans och trevligt folk, kan det bli bättre?
Efter bockarna gick vi och käkade på Zapata och efter det blev det efterfest, såklart! Jag har ingen aning om hur länge vi efterfestade, men länge var det i alla fall. Tack till alla som gjorde min kväll lyckad! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0