Stöde

2008-10-31 16:55:00

Efter fyra timmars sömn måsta jag kliva upp och åka hem. Egentligen hade jag bara velat ligga kvar i sängen och myst, men tyvärr så måsta jag ju som sagt åka hem. Jag kom hem, käkade frukost, packade och åkte iväg igen - till Stöde denna gång.

Våran fina sommarstuga i Stöde.

En liten sammanfattning av vistelsen:
- God mat, såklart! Anita, pappas faster, är bäst på att laga mat.
- En tupplur, eftersom jag bara sov fyra timmar inatt.
- Massa svull = godis, cheeseballs och äppelpaj med vaniljsås.
- Pokertunering, en tradition när vi är i Stöde. Jag lyckades få fyrtal i ess & en färgstege, haha!

Efter det var det läggdags. När jag vaknade och kollade ut genom fönstret fick jag en chock - SNÖ! Det hade jag inte alls
räknat med, usch... Efter vi hade vaknat och käkat frukost, åkte vi till Sundsvall och gjorde lite ärenden och efter det åkte vi hem. Jag sov hela vägen hem och när vi väl var hemma och jag vaknade, fick jag en chock till. Det var även SNÖ här och inte lite heller. Usch, jag sitter här och fryser nu som en tok. Ge mig sol och värme nu, tack?!

Nä, nu ska mami färga håret på mig. Jag uppdaterar er senare! :)





you got what I want boy, and I want it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0