tisdag

2008-10-07 15:25:57

Min dag började inte alls nå bra, i alla fall inte enligt mig. Det började med att jag fick kliva upp kvart över sex, eftersom jag började klockan 8. Jag vet, whinewhine. Men jag är inte van vid att börja kl. 8 och jag kommer nog aldrig att bli det. Under alla mina tre år på Broman, så har jag aldrig behövt börja kl. 8, aldrig. Även att jag börjar kl. 8 imorgon också, BLÄ! Hur ska det här gå?
Idag slutade jag i alla fall kl. 12, vilket var superbra! Men jag måsta stanna kvar en stund på skolan så jag missa min buss, vilket sög. Jag måsta ju gå och prova studentmössa, eftersom jag missade då min klass hade tid (lite typiskt, ja jag vet). Och jag kan ju säga att fixa studentmössa är inte det lättaste, huga ligen. Alla grejer man ska fylla i, usch... jag blev fan yr.
Justia, jag hade ju min engelska redovisning idag och den gick jättebra! Var dock skitnervös innan, men det gick över så fort jag började prata. Men tror ni inte på fan att jag fick två läxor till, båda i engelska. Gaaah, jag hatar min engelska lärare. Jag har redan läxor så det räcker och blir över!
Nu tänkte jag sova en stund och sen blir det plugg som gäller. Seriöst... GE MIG LOV! Aja, jag uppdaterar er någonting senare! Och glöm inte bort frågestunden, okej? (: PUSSSS!



jag önskar bara att allting kunde bli som förut.
nu är allting bara upp och ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0