fredag

2008-10-04 01:20:03

Blev hemma från skolan idag. Jag mådde inte alls nå bra när jag vaknade imorse, men jag gjorde mig i ordning i alla fall i hopp om att det skulle bli bättre, vilket det dock inte blev. Men nu så mår jag mycket bättre i alla fall, tack och lov. Jag tror jag måste ta och kolla upp det här. Har haft ont i huvet heeela veckan, så då är det ju någonting som är galet, aight? Wellwell..

Även ikväll blev jag hemma, vilket var ganska skönt. Vart tillfrågad av Jänni om jag ville henka med henne & mumpiz ut, men kapa. Det skulle säkert ha varit jätte trevligt att följa med och umgåtts med dem, men jag kände verkligen att jag inte pallade gå ut, inte efter i onsdags...
Så ikväll har jag bara umgåtts med familjen. Käkat god middag, kollat på det nya gossip girl asnittet, idol osv. Sen kollade jag och pappa på 'The Bourne - Ultimatum", riktigt bra film! Men nu så är det läggdags känner jag.
Imorgon åker jag förmodligen in till stan och umgås med min Emma. Myskväll eller utgång? Hmm, det återstår att se. Just nu är jag inte direkt peppad till att gå ut, men vem vet? Det hinner kanske ändras. Men nu är det läggdags som gäller. Uppdaterar er imorgon! Goodnight. :*




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0