'cause two can keep a secret, if one of them is dead

2008-10-13 22:48:59

Idag har det inte hänt något speciellt. Det har varit en helt vanlig måndag - tråkigt, men sant.
Först så var jag i skolan och då hade jag bara tråkiga ämnen - samhällskunskap & naturkunskap. Enligt mig så är dom jävligt tråkiga ämnen, eller så har jag bara tråkiga lärare helt enkelt.
När jag kom hem fikade jag lite snabbt & sen la jag mig i soffan för att sova en sväng. Men lyckades inte, pga att min galna familj + Karro kom hem, som är = ingen lugn och ro överhuvudtaget. Och mamma började med maten direkt, tack & lov. Det blev pannkakor. Pannkakor, jordgubbssylt & keso, mmmums! Jag har inte ätit det på evigheter, så det var verkligen übergott.
Efter maten så fick jag äntligen (!) sova en stund. Jag vaknade alldeles precis innan Design: Simon & Tomas började. Jag älskar verkligen det programmet, eftersom jag själv älskar inredning. Och Simon & Tomas är ju så sjukt roliga! Jag älskar när Simon pratar svensk-engelska - "Stop being such a fegis!", haha klockrent!

Nu sitter jag här helt nyduschad, bara för att jag inte kommer orka duscha imorgonbitti, eftersom jag börjar kl. 8 och åker hemifrån 07.15. Så nu ska jag smörja in mig med min LdB Lotion Vitalizing Silk - en helt fantastisk lotion, om du frågar mig. Huden blir mjuk & len som en babystjärt (haha!). Men ni förstår vad jag menar! :) + att den luktar jättegott, typ jordgubb eller nått. yummie!


Lite smyg-reklam, sisådär. Men smörja in mig ska jag i alla fall göra och sen tänkte jag lägga mig och somna till en film, as usual. Imorgon tänkte jag visa er lite grejer som står på min önskelista just nu. Jag tänkte även påminna er om att frågestunden avslutas imorgon, så om ni har någon fråga till mig och om ni inte har skrivit något mail än, så är det bäst att ni skyndar er. Maila era frågor till: [email protected]. Wellwell, goodnight! :*



jag tror att om vi bara gav det en till chans
så skulle vi kunna få det hur underbart som helst
jag tror bara inte, utan jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0