i'll do anything to prove i love you.

2008-10-17 21:16:42

Skolan idag har varit jäkligt slapp. Både på psykologin och engelskan fick vi jobba själva, vllket var väldigt skönt. Det är så drygt när man annars får sitta helt stilla inne i ett klassrum och bara lyssna - på det viset somnar man ju! Jag fick även sluta tidigare, så jag hann åka med mami hem.
Sen jag kom hem från skolan har jag bara chillat framför tv:n, svarat på frågorna från min lilla frågestund (som finns i mitt förra inlägg) och ätit middag:


 Fläskfilé och klyftpotatis, med gräddädelsås och sallad


Nu ska jag svulla min vita choklad (mmmums!) och kolla på film. Jag skriver förmodligen någonting senare.




i want you and nobody else.


Kommentarer
Postat av: Thomas

Förstår inte, världens minsta tallrik med mat?



FYRA klyftisar? det är ju fan inget :D

2008-10-19 @ 16:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0