onsdag

2008-10-15 18:03:27

Hej allihopa! Allt bra med er idag? I hope so. Såklart råkade jag sova över idag också, jag tryckte på snooze-knappen lite för länge. Men som tur var så hann jag med bussen i alla fall, vilket var tur.
Men snubben som stod och väntade på bussen, herregud! När han kom gåendes till busshållsplatsen så vinglade han, så jag märkte ju direkt att någonting var på tok. Jag konstaterade att han var full som en kastrull, men efter det så kollade jag inte nå mer på han. Efter jag hade klivit av bussen så fick jag reda på av Silje att han hade ställt sig och pissat vid post-brevlådan och att i bussen hade gett 500 spänn till någon random kille han satt bredvid, bara sådär ändå. Han hade tydligen sagt: "Här får du. Dehär kan du gå och köpa godis för", helt galet! Vem är full på en onsdag morgon klockan åtta, liksom? Ja, jag säger då det jag. HELT GALET!


Idag hade jag som vanligt bara två lektioner och den ena var Naturkunskap och den andra Text B. På texten så gick vi igenom läxan, fast bara halva. Vi gick bara igenom kapitlena i boken och artiklarna skulle vi ta till nästa gång. Kul att jag satt uppe till ungefär två, för att läsa klart allihopa då. Men som tur var så slutade vi tidigare, så jag hann med 12.15 bussen hem.
Nu sitter jag här lite halvt nyvaken och sjukt mätt. Dagens middag blev hamburgare & strips. Men så brukar det bli när det bara är pappa hemma, haha! Det är ju inte så speciellt nyttigt, jag vet, men gott vare.
Jag blev lite sugen på att gå ut på bockarna ikväll, men jag måste tyvärr kapa. Jag måste göra klart engelskahelvetet. Så det får bli en annan gång, kanske nästa onsdag? Det återstår att se.
Nu ska jag försöka fixa mitt uTorrent, så jag kan se det nya gossip girl avsnittet och sen blir det plugg resten av kvällen. Uppdaterar er senare, PUSSS!




all i want is you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0