frågestunden är igång

2008-09-29 19:24:40

Som ni ser, så har bloggen fått en liten makeover. Enligt mig, en riktigt snygg sådan - i alla fall om man jämnför med den innan. Lite höst-inspiration sisådär. Vad tycker ni? Good or bad?



BTW!
Jag har blivit tillfrågad om jag inte skulle kunna ha en liten "frågestund", då ni läsare får fråga mig frågor. Så jag tänkte - ja, varför inte liksom?

Jag vet inte riktigt när "frågestunden" ska sluta, så jag måste försöka komma på ett slutdatum av något slag, hmm... Om en vecka eller två? Eller? Jag har inte direkt haft någon frågestund förut, så jag vet inte riktigt vad som är lämpligt. Vi kan väl säga att slutdatumet är den 14 oktober.


Frågestunden börjar i sånna fall nu och håller på i två veckor. Ni kan fråga vad som helst, som ni känner att ni vill fråga. Ni kan väl skicka era frågor till: [email protected] eller skriva en kommentar bara.
Men om ni väljer att skicka ett mail, kan ni då vara så snälla och märka erat mail med "frågestund" eller något, så jag inte råkar ta bort det eller nått? Det vore jättesnällt. Så, jaa.. fråga på bara! :)














Kommentarer
Postat av: läsare.

Tjänar du nånting på din blogg? =)

2008-10-02 @ 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0