vad gör man egentligen när allt är upp och ned?

2008-09-28 18:13:49

Igår vart det utgång med min Emma (♥).  Vi förkrökade hos Björn, alldeles bredvid folkan (som är = 50m från Stadt typ), vilket var asnice. En helt okej förfest, men som slutade med att det spårade ur en aning. Men det gjorde ingenting. Vi drog som sagt vidare till Stadt, där det var galet kul. Synd bara att kvällen skulle sluta som den gjorde bara.



Idag mår jag, ehm... inte så bra, kan jag ju säga. Jag mår riktigt riktigt dåligt. Det blev lite för mycket av allt igår, tror jag. Just nu känns det som om mitt huvud kommer att sprängas vilken sekund som helst, uäk. Även minnesluckorna, som grädden på moset liksom? Yes. Men jag mår som jag förtjänar, eller hur brukar man säga? Äh, skitsamma. Jag hade stora förhoppningar på gårdagen i alla fall, kanske för stora? Och nu vet jag absolut inte vad jag ska ta mig till längre. Jag hoppades på att få träffa dig igår, men det gjorde jag inte. Och det känns verkligen som om jag har gjort allt jag kan. Jag vet inte vad mer jag kan göra...
 






i guess it was to late after all...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0