i hate mondays

2008-09-29 15:36:48

Dagens outfit
Vit tröja - H&M
Svart linne - Gina Tricot
Svarta leggings - Twilfit
Svart stickad sjal - (den har mami gjort)


Just nu är jag inte på mitt bästa humör, men jag ska försöka rycka upp mig. Som tur var hade jag sovmorgon till tolv idag. Jag sov verkligen inte bra inatt. Jag kunde knappt somna, och när jag väl lyckades så sov jag så fruktansvärt dåligt. Det kändes som om jag hade sovit 5min. Så min dag började inte så bra direkt.
allting känns så hopplöst.


På skolan då. Första lektionen vi hade var samhällskunskap och då redovisa vi våra arbeten, som gick helt okej faktiskt. Efter det hade vi naturkunskap och då började vi på någonting nytt, bleeh. Och på onsdag så kommer vi att få reda på vad vi fick på provet. Jag vill inte. Det gick dåliiiigt.
Vi slutade klockan två, så jag åkte kvart över två bussen hem. Jag åkte hemifrån sist och kom hem först, det känns bra.


Men vad ska jag då göra resten av dagen? Jo, jag hade tänkt greja lite med mina nyinköpte grejer från IKEA, samt städa mitt rum (det ser nämligen ut som ett bombnedslag, kläder överallt - efter i lördags då jag var så stressad när jag kom hem från sundsvall, då jag inte hittade mina grejer, så jag vände mitt rum upp och ner, typ). Så ja, det har jag tänkt göra idag alltså. Jag måste även plugga, and that sucks! GE MIG LOV, nu tack? Wellwell, det är väl dags att sätta igång då, så man får någonting gjort. Ciao!


Please, tell me - what am i supposed to do?

what have i got to do to make you love me
what have i got to do to make you care
what do i do to make you want me
what have i got to do to be heard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0