situationen är så sjuk

2008-09-30 13:51:46


Ännu en dålig natt... Jag sov knappt någonting inatt heller. Så när jag klev upp halv sju imorse, så var jag inte glad. Men vem är glad, efter att bara ha sovit 4 timmar då? Ingen jag känner i alla fall.

På skolan var jag faktiskt på ganska bra humör. Första lektionen jag hade var engelska och då blev vi indelade i grupper - där vi ska framföra en "broadcasting" från BBC. Först när vi fick höra om uppgiften, så tyckte vi att den verka så värdelös. Men sen efter ett tag, så gick jag, carro & anna verkligen in för det här och tänker vara seriösa som fan. Lite överseriösa kanske? Men vi har i alla fall börjat skriva manus och grejer nu - jag ska vara reportern, anna ska vara 'the newspresenter' och carro ska vara en indisk hiv smittad kvinna. Jag tror det kommer bli riktigt kul.
Efter det så hade vi ledarskap, där vi fick i uppgift att gå runt i skolan och analysera, eller vad man ska säga, alla program på bromangymnasiet, alltså hur är elever i ett visst program, klassrum osv. Först skulle vi skriva hur vi trodde det skulle vara och sen gå och se om vi hade rätt eller fel. Och det var ganska roligt när man jämförde, men vi lyckades i alla fall komma fram till en sak och det var att folk har sjukt mycket fördomar. Det var en riktigt rolig lektion, faktiskt.

Men under dagen så fick jag helt plötsligt så ont i magen. Jag trodde det var för att jag var så hungrig, men efter vi hade käkat lunch så hade jag fortfarande ont i magen. Jag har det även fortfarande, typ som kramper. Jag har ju haft så förut, men det var längesen sist. Jag vet inte vad det kan vara heller, helt sjukt. Jag har även en huvudvärk, som jag känner bara blir värre och värre. Tänkte ta en alvedon och lägga mig och sova en stund nu. Jag uppdaterar er nått senare..



i've never felt this way before, everything that i do reminds me of you
now when you're gone, the pieces of my heart are missing you
i miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0